Általános Szerződéses Feltételek

Pegazus Autócentrum Korlátolt Felelősségű
Társaságüzletszabályzata és általános szerződéses feltételei
pénzügyi szolgáltatás közvetítésére

Hatályos 2022. február. 1. napjától

A jelen üzletszabályzat és általános szerződéses feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a hitelintézetekről és pénzügyi vállalkozásokról szóló 2013. évi CCXXXVII. törvény (továbbiakban: Hpt.) alapján a Pegazus Autócentrum Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban Pegazus Autócentrum Kft.) független többes ügynöki tevékenységére vonatkozó általános feltételeket tartalmazza.

 

I. Bevezető rendelkezések

 

  1. A Pegazus Autócentrum Kft. a pénzügyi intézménnyel kötött megbízási szerződés alapján pénzügyi szolgáltatás nyújtásának, ilyen szolgáltatásra irányuló szerződés megkötésének elősegítésére irányuló tevékenységet végez - többes ügynökként -, amelynek során a pénzügyi intézmény kockázatára önállóan kötelezettséget nem vállal, szerződést nem köt.
  2. A Pegazus Autócentrum Kft. kizárólag a Magyar Nemzeti Bank (továbbiakban: MNB) engedélyével végezheti többes ügynöki tevékenységét.
  3. Az Ügyfél megbízásait a Pegazus Autócentrum Kft. (továbbiakban: Többes Ügynök) kellő gondossággal intézi, és eközben az Ügyfél érdekeit mindaddig képviseli, amíg arra az adott esetben joga és lehetősége van.
  4. A Pegazus Autócentrum Kft. ezúton hívja fel Ügyfelei figyelmét az MNB fogyasztóvédelmi honlapjára (http://www.mnb.hu/fogyasztovedelem) és az ott található egyes alkalmazásokra.

 

II. Az Üzletszabályzat hatálya

 

Az ÁSZF személyi hatálya kiterjed a Többes Ügynökre és a Többes Ügynök Ügyfeleire (továbbiakban együtt: Felek).

A Többes Ügynök cégadatai:

 

Cégnév: Pegazus Autócentrum Korlátolt Felelősségű Társaság
Cégjegyzékszám: 07 09 028542
Adószám: 26204008-2-07
Székhelye: 2060 Bicske, Botond tér 13.

  

Az ÁSZF a Többes Ügynök ügyfélforgalom számára nyitva álló üzlethelyiségében – ami a Többes Ügynök székhelye – való közzétételt követő naptári nap 0 órakor lép hatályba. Ettől az időponttól a Többes Ügynök honlapján (www.pegazusautocentrum.hu) ugyancsak megtalálható a hatályos ÁSZF.  Az ÁSZF tárgyi hatálya kiterjed a Többes Ügynök által ilyen minőségében végzett pénzügyi szolgáltatás közvetítési tevékenységre.

III. Fogalmak

 

1.Többes Ügynök

A Hpt. 10. § (1) bekezdés bb) pontja szerint „a Többes Ügynök olyan Közvetítő, aki az e törvényben foglaltaknak megfelelően a pénzügyi szolgáltatás közvetítését ügynöki tevékenységként több pénzügyi intézmény egymással versengő pénzügyi szolgáltatása vonatkozásában végez”.

 

2. Versengő szolgáltatások

  1. ingatlanon alapított jelzálogjog (ideértve az önálló zálogjogot is) fedezete mellett öt évet elérő vagy azt meghaladó legrövidebb futamidőre kínált hitel és pénzkölcsön, valamint az ingatlan pénzügyi lízing,
  2. ingatlanon alapított jelzálogjog (ideértve az önálló zálogjogot is) fedezete mellett öt évet meg nem haladó leghosszabb futamidőre kínált hitel és pénzkölcsön, valamint pénzügyi lízing, továbbá valamennyi, ingatlanon alapított jelzálogjog fedezete nélkül kínált hitel és pénzkölcsön, ideértve a fizetési számlához (bankszámlához) kapcsolódó hitelkeretet és a hitelkártyát is, vagy
  3. betét és fizetési számla (bankszámla)

azzal, hogy nem minősül versengő szolgáltatásnak a kézizálog fedezete mellett nyújtott pénzkölcsön

 

3.Ügyfél

Az a jogi személy, vagy egyéb szervezet, egyéni vállalkozó, természetes személy, aki a Többes Ügynök által ilyen minőségben közvetített pénzügyi szolgáltatást igénybe kívánja venni, és akivel ez alapján szerződést köt a pénzügyi intézmény.

 

4.Pénzügyi Intézmény

Az a Magyarországon bejegyzett pénzügyi vállalkozás, amely jogosult pénzügyi szolgáltatás végzésére és a Többes Ügynök. vele érvényes megbízási szerződést kötött többes ügynöki tevékenységére vonatkozóan.

 

5. Ügynöki tevékenység

A pénzügyi intézménnyel kötött megbízási szerződés alapján pénzügyi szolgáltatás, kiegészítő pénzügyi szolgáltatás nyújtásának, ilyen szolgáltatásra irányuló szerződés megkötésének elősegítésére irányuló tevékenység, amelynek során a pénzügyi intézmény kockázatára önállóan kötelezettséget a Többes Ügynök nem vállal, szerződést nem köt.

 

6. Ajánlat

A pénzügyi intézmény nevében kiadott nem kötelező érvényű (indikatív) tájékoztató ajánlat.

 

7. Adatlap

A Többes Ügynök által az Ügyfél rendelkezésére bocsátott formanyomtatvány, mely tartalmazza a pénzügyi intézmény által az ügylet elbírálásához szükséges adatokat, dokumentumok felsorolását és az ügyfélnyilatkozatokat.

 

8. Közvetítői szerződés

Az Ügyfél és a Többes Ügynök között létrejött szerződés, mely alapján a Többes Ügynök többes ügynöki feladatot lát el, és amelynek elválaszthatatlan részét képezi jelen ÁSZF.

 

IV. Általános rendelkezések

 

1. Az ÁSZF nyilvánossága

Az ÁSZF nyilvános, azt bárki megtekintheti és megismerheti a Többes Ügynök székhelyén, vagy egyéb, az Ügyfelek számára nyitva álló helyiségében az üzleti órák alatt, és amelynek mindenkor hatályos szövege a Többes Ügynök honlapján (www.pegazusautocentrum.hu) is elérhető

 

2. A Felek képviselői

Az Ügyfél a Többes Ügynöknek az Ügyfelek számára nyitva álló helyiségében dolgozó alkalmazottait – kivéve, ha a körülményekből más következik – a szokásos ügyletek megkötése tekintetében a Többes Ügynök képviselőjének tekintheti.

A Többes Ügynök bármikor meggyőződhet az Ügyfél nevében eljáró személy(ek) képviseleti jogosultságáról, így bármikor kérheti a képviseleti jog megfelelő, hitelt érdemlő igazolását. Természetes személy Ügyfél esetén a Többes Ügynök jogosult a személyazonosság megfelelő igazolása érdekében eredeti okiratok bemutatását kérni.

A Többes Ügynök jogosult az Ügyfél által hozzá bejelentett képviselő(ke)t, illetve az egy vagy több képviselő aláírását mindaddig érvényesnek tekinteni, amíg a képviseleti jog megszűnéséről, visszavonásáról vagy az új képviselő képviseleti jogáról szóló - a szükséges okiratokkal megerősített - írásbeli értesítés hozzá meg nem érkezett.

 

3. Értesítések

A Felek az egymásnak szóló értesítéseket kötelesek írásba foglalni, illetve írásban megerősíteni.

A Többes Ügynök az Ügyfél részére szóló iratokat arra a címre küldi meg, amelyet az Ügyfél értesítési és/vagy levelezési címként írásban megadott. Ilyen cím hiányában a Többes Ügynök az Ügyfél által aláírt szerződében szereplő címére is küldheti az iratokat.

Ha a Többes Ügynök rendelkezésére semmilyen cím nem áll, vagy az Ügyfél a címváltozásról a Többes Ügynököt nem értesíti, az értesítés elmaradásából származó károkért a Többes Ügynök a felelősségét kizárja. 

A Többes Ügynök nem felel továbbá azért, ha a megadott név, cím pontatlansága, változása miatt vagy más, a Többes Ügynökön kívülálló okból, a kézbesítés elhúzódik vagy eredménytelen. 

Az Ügyfél által közölt hibás cím miatti téves postázásból adódó károk és többletköltségek az Ügyfelet terhelik, és a felmerülésükkor azonnal esedékesek. 

A Többes Ügynök az Ügyfél részére szóló iratokat – hacsak jogszabály eltérően nem rendelkezik – nem köteles ajánlottan vagy tértivevénnyel postára adni. Az elküldést megtörténtnek kell tekinteni, ha az elküldést kézjeggyel ellátott feladójegyzék, feladóvevény vagy a Többes Ügynök által e célból vezetett nyilvántartás igazolja.

Belföldi cím esetén a postára adást követő 5., európai cím esetén a postára adást követő 10., postai munkanap elteltével a Többes Ügynök jogosult úgy tekintetni, hogy az írásos értesítést az Ügyfél megkapta, azaz a kézbesítés megtörtént.

Az Ügyfél köteles legfeljebb 15 naptári napon belül értesíteni a Többes Ügynököt, ha valamely általa a Többes Ügynöktől várt értesítés nem érkezett meg. E határidő elmulasztásának következményei az Ügyfelet terhelik, és a Többes Ügynök nem felel a 15 naptári napot meghaladó fenti késedelemből eredő kárért.

Az Ügyfél a Többes Ügynök részére szóló küldeményeket a Többes Ügynök székhelyére köteles megküldeni.

Azokat az értesítéseket, nyilatkozatokat, amelyek érvényességéhez jogszabály írásbeli alakot nem rendel, a Többes Ügynök jogosult nem cégszerűen aláírva, illetve aláírással-pecséttel ellátva is megküldeni az Ügyfélnek. Ezen értesítések illetve nyilatkozatok az ellenkező bizonyításig a cégszerű aláírás hiányában is érvényesnek és hatályosnak tekintendők.

A Többes Ügynök az Ügyféltől telefonon, telefaxon, e-mailben adott értesítéseket, megbízásokat, üzeneteket is elfogadja, ha erről az Ügyféllel előzetesen kifejezetten, írásban megállapodott. A fenti bekezdés szerint telefonon, telefaxon, e-mailben érkezett és a Többes Ügynök által teljesített kérelmeket minden esetben az Ügyféltől származónak kell tekinteni.

A telefonon vagy más, nem írásbeli formában kapott közlés írásbeli visszaigazolása esetén a másik fél azonnal köteles jelezni a közlés és az írásbeli visszaigazolás közötti esetleges eltérést.

A Többes Ügynök nem felel azért a kárért, amely a telefon, telefax vagy e-mail kapcsolat során előforduló tévedés, félreértés vagy hiba eredménye, hacsak a kár nem olyan okból ered, amelyért a Többes Ügynök felelős.

 

4. Együttműködés

A Többes Ügynök és az Ügyfél az üzleti kapcsolataikban jóhiszeműen, kölcsönösen együttműködve, egymás érdekeit is figyelembe véve kötelesek eljárni.

A Többes Ügynök a tevékenysége során mindenkor a tőle elvárható körültekintéssel és gondossággal jár el. A Többes Ügynök a közvetített szerződés futamideje alatt is az Ügyfél rendelkezésére áll az adott közvetített szerződéssel kapcsolatos kérdések megválaszolása és esetleges problémák megoldásának elősegítése érdekében.

 

5. Banktitkok és üzleti titok

A Többes Ügynök az Ügyféllel való kapcsolata során tudomására jutott banktitoknak minősülő információkat a jogszabályi előírásoknak megfelelően banktitokként kezeli, és azokat az Ügyfél írásbeli meghatalmazásban, valamint az alábbiakban megjelölt esetekben és kereteken túl csak a jogszabályban meghatározott személyeknek, illetve csak a jogszabályokban meghatározott esetben szolgáltatja ki.  A Többes Ügynök felelős az általa igénybevett jogi vagy egyéb képviselő, szakértő és közreműködő titoktartásáért, és a részükre történő adatszolgáltatáskor erre külön felhívja a figyelmüket. A Többes Ügynök az üzleti kapcsolatok megszűnése után is - időbeli korlátozás nélkül - megőrzi a banktitkot.

Az Ügyfél köteles a Többes Ügynökről tudomására jutott üzleti titkokat bizalmasan kezelni. Üzleti titok minden olyan, a Többes Ügynök pénzügyi szolgáltatás közvetítői tevékenységéhez kapcsolódó tény, információ, megoldás vagy adat, amelynek titokban maradásához a Többes Ügynöknek méltányolható érdeke fűződik. A Többes Ügynök felhívja az Ügyfél figyelmét, hogy az üzleti titok megsértése polgári jogi illetve büntetőjogi következményekkel járhat.

 

6. Magatartási Kódex

Amennyiben a Többes Ügynök olyan pénzügyi intézmény pénzügyi szolgáltatását közvetíti, amely alávetette magát a Hpt. 276. § (2) bekezdése szerinti Magatartási Kódex (a továbbiakban: Magatartási Kódex) rendelkezéseinek, úgy a Többes Ügynök ezen pénzügyi intézmény megbízásának teljesítése vonatkozásában köteles a Magatartási Kódex rendelkezései szerint eljárni. Erre vonatkozó bővebb tájékoztatást a Magatartási Kódex hatálya alá tartozó pénzügyi intézmény által rendszeresített dokumentumok tartalmaznak.

 

7. Panaszkezelés

A Többes Ügynök az Ügyféltől érkező, a pénzügyi intézményt érintő írásbeli panaszt, reklamációt haladéktalanul továbbítja az érintett pénzügyi intézmény részére. A pénzügyi intézményt érintő személyes panasztétel esetén a Többes Ügynök alkalmazottja panaszjegyzőkönyv felvételét követően haladéktalanul megküldi a jegyzőkönyvet az érintett pénzügyi intézmény részére kivizsgálás céljából.

Az Ügyféltől érkező, a Többes Ügynököt érintő panaszok elbírálása során a Többes Ügynök a hatályos panaszkezelési szabályzata szerint jár el.

 

8. A Többes Ügynök pénzügyi szolgáltatás közvetítésének nem minősülő szolgáltatása

Ezen pont hatálya alá tartozik minden egyéb olyan szolgáltatás, amely a Hpt. alapján nem minősül pénzügyi szolgáltatás közvetítésének, és amelyre a Többes Ügynök és az Ügyfél között erre vonatkozóan szerződéses jogviszony jön létre.

A Többes Ügynök és az Ügyfél között létrejövő minden olyan jogügyletre, amely pénzügyi szolgáltatásnak nem minősül a Felek kötelesek külön szerződést kötni írásos formában – szóbeli megállapodások nem érvényesek –, amelyekben szabályozzák az adott ügyletre vonatkozó részletes feltételeket. Az e pontban meghatározott szerződésekre jelen ÁSZF – a Felek eltérő megállapodása hiányában – nem alkalmazható.

 

V. Közvetítői szerződés

Az Ügyfél és a Többes Ügynök közötti közvetítői szerződés célja, hogy az Ügyfél a Többes Ügynök által nyújtott szolgáltatás segítségével ki tudja választani a számára legmegfelelőbb pénzügyi szolgáltatást. Ennek érdekében az Ügyfél megbízza a Többes Ügynököt, hogy:

  1. a Többes Ügynök a pénzügyi szolgáltatás közvetítését megelőzően az Ügyfél tájékoztatása alapján felmérje az Ügyfél igényeit és szükségleteit, valamint azokat az indokokat, amelyek a többes ügynökként, e tevékenységgel összefüggésében adott tanácsot alátámasztják,
  2. a Többes Ügynök az Ügyfél részére - ha a piacon hozzáférhető - legalább három pénzügyi intézmény egymással versengő pénzügyi szolgáltatást (ajánlatot) közvetítsen,
  3. szükség esetén konzultációval és tanácsadással segítse az Ügyfelet a számára kedvező és elérhető pénzügyi szolgáltatás kiválasztásában,
  4. az Ügyfél által átadott kitöltött adatlapot és dokumentációt a Pénzügyi Intézmény részére továbbítsa,
  5. a pénzügyi szolgáltatási szerződés megkötésének elősegítése és megvalósítása érdekében az ügylettel kapcsolatban folyamatosan kapcsolatot tartson az Ügyfél által választott Pénzügyi Intézménnyel és közreműködésével segítse elő az ügylet megvalósulását,
  6. a megvalósult ügylethez kapcsolódó dokumentumokat, információkat továbbítsa az Ügyfél és a Pénzügyi Intézmény részére és a szerződés megkötésének folyamatát kövesse nyomon.

 

VII. A többes ügynök díjazása

A Többes Ügynök az ilyen minőségben végzett pénzügyi szolgáltatás közvetítéséért közvetítői díjra az Ügyféltől nem jogosult, közvetítői díjat kizárólag a megbízó pénzügyi intézménytől fogadhat el.

E rendelkezés nem érinti a Többes Ügynök azon jogosultságát, hogy a pénzügyi szolgáltatás közvetítését igénybe vevő Ügyfél számára más – a pénzügyi szolgáltatás közvetítésének nem minősülő – szolgáltatása ellenértékeként díjat számítson fel.

 

VIII. A többes ügynök felelőssége

A Többes Ügynök a többes ügynöki tevékenysége során – és az általa ezen tevékenységre igénybe vett, vele munkaviszonyban, megbízási, illetve munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban álló személy által – okozott kárért maga felel.

A Többes Ügynök felelős a téves tanácsadásért, az iratok és a nyilatkozatok késedelmes továbbításáért.

A Többes Ügynök pénzügyi szolgáltatás közvetítésével kapcsolatos tevékenysége során mindenkor a Hpt. többes ügynökre vonatkozó szabályai szerint, a tőle elvárható gondossággal jár el.

A Többes Ügynök nem felel a vis maior (elháríthatatlan okból), a jogszabályból vagy hatósági rendelkezésből, vagy Többes Ügynök működésének harmadik személy általi megzavarásából eredő az Ügyfelet ért károkért.

A Többes Ügynök nem felelős azokért a károkért, amelyek abból keletkeznek, hogy az Ügyfél a közvetített ügylet kapcsán használt pénzügyi és egyéb speciális szakismeretet igénylő szakkifejezéseket a Többes Ügynök által a részére adott felvilágosítás ellenére nem megfelelően értelmezte, értette.

 

IX. A pénzügyi intézmény felelőssége

A Többes Ügynököt megbízó pénzügyi intézmény felel azért, hogy a Többes Ügynökkel kötött megbízási szerződés pontosan, egyértelműen meghatározza a Többes Ügynök, mint közvetítő által ellátandó feladatokat, az üzletfelek tájékoztatására vonatkozó követelményeket, továbbá azért, hogy minden, a Többes Ügynökkel kötött megbízási szerződés megfelelő teljesítéséhez szükséges információt a közvetítő rendelkezésére bocsásson.

 

X. Az Ügyfél felelőssége

Az Ügyfél felel a pénzügyi intézmény részére elbírálás céljára az adott pénzügyi intézmény és az Ügyfél között megkötendő pénzügyi szolgáltatási szerződésre vonatkozó, a pénzügyi intézmény által megkövetelt és az ügylet elbírálásához elengedhetetlen adatlap és dokumentáció, okmányok, másolatok és egyéb nyilatkozatok teljességéért, azok tartalmának valódiságáért valamint helyességéért és időbeni rendelkezésre bocsátásáért.

A Többes Ügynök nem felelős azokért a károkért, amelyek abból keletkeznek, hogy az előző bekezdésben felsoroltakat az Ügyfél hiányosan vagy nem a valóságnak megfelelő tartalommal vagy késedelmesen adja át a pénzügyi intézményhez történő továbbításra.

 

XI. A Többes Ügynök kötelezettségei

A Többes Ügynök köteles az Ügyfélnek tevékenységéről egyértelmű tájékoztatást adni.

A Többes Ügynök a pénzügyi szolgáltatás közvetítését megelőzően köteles az Ügyfél tájékoztatása alapján felmérni az Ügyfél igényeit és szükségleteit, valamint azokat az indokokat, amelyek a többes ügynökként, e tevékenységgel összefüggésében adott tanácsot alátámasztják.

A Többes Ügynök a pénzügyi szolgáltatási szerződés megkötésének elősegítése során köteles az Ügyfélnek kielégítő mennyiségű, de – amennyiben szükséges és lehetséges – legalább három pénzügyi szolgáltató versengő szolgáltatásnak minősülő ajánlatát elemezni és átadni. Ha a Többes Ügynök kizárólag két versengő szolgáltatást közvetít, úgy ezen két ajánlatot kell elemeznie és az Ügyfélnek átadnia.

A Többes Ügynök a tanácsadás során az Ügyfélnek a pénzügyi szolgáltatóra, a szerződés feltételeire vonatkozó kérdéseit megválaszolja, kétség esetében haladéktalanul, de legkésőbb 2 munkanapon belül továbbítja a felmerült kérdést a pénzügyi intézménynek, a válasz megérkezését követően pedig ugyanilyen határidőn belül közli az Ügyféllel.

A Többes Ügynök az Ügyfél által kiválasztott pénzügyi intézmény(ek) részére elbírálás céljára megküldi az adott pénzügyi intézmény és az Ügyfél között megkötendő pénzügyi szolgáltatási szerződésre vonatkozó adatlapot és dokumentációt, továbbá a pénzügyi intézmény által megkövetelt, az ügylet elbírálásához elengedhetetlen okmányok másolatait, és egyéb nyilatkozatokat. Az ügylet pénzügyi intézmény általi elbírálására a vonatkozó jogszabályok és az adott pénzügyi intézmény általános szerződési feltételei irányadóak.

A Többes Ügynök a Hpt. alapján az Ügyféllel kötött közvetítői szerződésről és a közvetített pénzügyi szolgáltatási szerződésről köteles nyilvántartást vezetni.

 

XII. Az Ügyfél kötelezettségei

Az Ügyfél késedelem nélkül köteles a valóságnak megfelelően tájékoztatni a Többes Ügynököt annak közvetítői tevékenysége szempontjából jelentős körülményekről, tényekről és adatokról, különösen, de nem kizárólagosan az Ügyfél azonosításához szükséges adatokról, illetve azok változásáról.

Ezen tájékoztatás elmaradásából, késedelméből, valamint a hibás, illetve félrevezető tájékoztatás adásából származó károk és többletköltségek az Ügyfelet terhelik, azokért a Többes Ügynök a felelősségét kizárja.

Az Ügyfél a Többes Ügynök által közvetített szerződés futamideje alatt – ha az előírja – a számviteli törvény szerinti éves beszámolójának egy másolati példányát minden év június 15. napjáig köteles a Többes Ügynöknek megküldeni, amit a Többes Ügynök haladéktalanul továbbít a pénzügyi intézmény részére.

 

XIII. Adatkezelés, adatátadás, ügyfélszerződés nyilvántartás

A Többes Ügynök köteles a pénzügyi szolgáltatási szerződéssel összefüggésben tudomására jutott valamennyi banktitoknak minősülő adatot és információt megőrizni, illetőleg azokat kizárólag a Hpt., valamint a hitelintézetekről és pénzügyi vállalkozásokról szóló egyéb jogszabályok banktitokra vonatkozó rendelkezéseinek megfelelően adhatja ki harmadik személynek.

Tekintettel arra, hogy a Többes Ügynök a Hpt. 69. § (5) bekezdése alapján az Ügyféllel kötött közvetítői szerződésről és a közvetített pénzügyi szolgáltatási szerződésről köteles nyilvántartást vezetni, ezért az Ügyfél hozzájárul, hogy az alábbi adatokat a Többes Ügynök legalább három évig, de maximum az adott pénzügyi szolgáltatási szerződés megszűnéséig tárolja: közvetített szerződés feleinek nevét, a szerződéskötés idejét, tárgyát, lényeges feltételeit. Ez a kötelezettség nem érinti a számviteli bizonylatok megőrzésére vonatkozó külön rendelkezéseket.

 

XIV: Záró rendelkezések

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Hpt., a mindenkor hatályos Polgári Törvénykönyv, valamint az egyéb, a hatályos magyar jog szerinti vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadók.

A Felek között bármilyen felmerülő vita esetén a Felek kölcsönösen megegyeznek abban, hogy tárgyalásokat kezdenek a békés rendezés érdekében. Abban az esetben, ha a Felek nem tudnak írásos megegyezésre jutni, a Többes Ügynök székhelye szerinti, hatáskörrel rendelkező Bíróság illetékességét kötik ki.

 

XV: Felügyeleti hatóság

Felügyeleti hatóság: Magyar Nemzeti Bank

címe: 1054 Budapest, Szabadság tér 9., levélcím: Magyar Nemzeti Bank, 1850 Budapest, ügyfélszolgálat: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39., pénzügyi fogyasztóvédelem e-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu

Felügyeleti hatóság engedélyező határozatának száma: [*].

A Többes Ügynök a Magyar Nemzeti Bank Többes ügynök nyilvántartásában szerepel, amely a Magyar Nemzeti Bank honlapján ellenőrizhető: http://www.mnb.hu/felugyelet/engedelyezes-es-intezmenyfelugyeles/piaci-szereplok-keresese